Comunitatea Xerom-Zone
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

3 participanți

In jos

Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru Empty Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

Mesaj Scris de Verdeeeee Sam Mar 02, 2013 11:53 pm

Autor: fr33pr0d



In acest tutorial voi explica cum sa extrageti doar texturile default din CS:S si sa le folositi in VHE 3.5 (CS).

In primul rand, programele de care avem nevoie:
1. Vmex
2. GCFScape
3. VTFEdit
4. Program de editat poze (eu o sa folosesc PhotoShop)
5. Wally

Eu o sa extrag texturile folosite in harta fy_desert (pentru ca de la asta a pornit totul :)

Pasul 1

Ca sa aflam ce texturi au fost folosite intr-o harta, trebuie sa decompilam harta. Pentru asta o sa folosim programul Vmex. Este destul de direct programul asa ca nu o sa scriu tutorial despre cum se decompileaza. Dupa ce am decompilat harta, pornim VHE 4.1 (care vine gratuit cu Source SDK) si incarcam harta. Deschidem fereastra pentru texturi si in stanga jos bifam Only used textures. Optiunea asta va afisa doar texturile folosite in harta care e incarcata. Selectam prima textura si putem sa vedem numele ei si path-ul unde o putem gasi.



Pasul 2

Deschidem GCFScape si incarcam source 2007 shared materials.gcf pentru ca acolo se afla textura pe care o caut (uneori textura s-ar putea sa fie in counter-strike source shared.gcf).
Navigam la HL2/materials/concrete si dam dublu-click pe nume_textura.vtf (in cazul meu e concretefloor005a.vtf).
Se va deschide automat VTFEdit cu textura pe care o cautati. In VTFEdit, selectati File->Export si salvati textura in format *.bmp.



Pasul 3

Deschideti programul de editare poze (in cazul meu PhotoShop CS3) si incarcati textura pe care tocmai ati salvat-o (in cazul meu concretefloor005a.bmp).
Selectati Image->Image Size si redimensionati imaginea la 256x256 pixeli.
Selectati Image->Mode->Indexed Color si salvati poza tot in format *.bmp cu ce nume vreti voi dar asigurati-va sa nu aiba spatii (eu am salvat direct peste poza veche care nu-mi mai trebuie - concretefloor005a.bmp).

Pasul 4

Creati un *.wad cu ajutorul programului Wally si adaugati textura in el (Tutorial creare wad personalizat).


Repetati pasii pentru fiecare textura in parte.
Verdeeeee
Verdeeeee
Nou Venit

Mesaje : 42
Bani în mână Bani în mână : 12786
Mulţumiri primite : 0
Data de inscriere : 02/03/2013
Varsta : 30
Localitate : Braila
Ocupaţia : Student

Sus In jos

Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru Empty Re: Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

Mesaj Scris de XZ Reclama Lun Mar 04, 2013 12:57 pm

Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru Tibmt2
Reclama ta la doar 3 euro...!
XZ Reclama
XZ Reclama
Google Bot

Mesaje : 76
Bani în mână Bani în mână : 12739
Mulţumiri primite : 0
Data de inscriere : 01/03/2013

Sus In jos

Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru Empty Re: Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

Mesaj Scris de pepsyl3mon Lun Mar 04, 2013 5:03 pm

Niste imagini nu strica.
pepsyl3mon
pepsyl3mon
.......::::::Grad 3::::::.......
.......::::::Grad 3::::::.......

Mesaje : 198
Bani în mână Bani în mână : 12920
Mulţumiri primite : 1
Data de inscriere : 03/03/2013
Localitate : Prima casa pe dreapta
Ocupaţia : Metin/Liceu/Samp

Sus In jos

Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru Empty Re: Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum